Amanda

Namn: Amanda
Kön: tjej
Ålder: 15
 
Jag har mest rollat kärlek/vk med BxB,GxB eller GxG. Men kan köra i princip nästan vad som helst så länge jag vet något om det. Och är alltid öppen för nya idéer för handling o blandningar o så.
Fanns på stallet Taps och stallet moniker 
Jag fokuserar mycket på skolan men är ändå ganska aktiv och svarar så ofta jag kan.
Har rollat i över 2 år kanske 3 år osäker xD
Jag försöker att alltid skriva så mycket jag kan. Jag skriver alltid olika långt, ibland långa och ibland lite kortare men anpassar mig oftast efter motspelaren.
Jag är seriös och jag kan stava och grammatik och så, kan även rolla på engelska.
 
Ni kan nå mig:
Mejl: [email protected]
Tumblr: Totalpanik eller Winter-darkness
Skype: Totalpanik


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback