Isabell

Namn: Isabell
Ålder: 18
Om mitt rollande: Rollar bxg och bxb. Föredrar dock att rolla tjej men kan ju självklart anpassa mig och rolla kille också. Har rätt lätt för mig att skriva och är det en motspelare som skriver långa och innehållsrika inlägg brukar jag kunna svara på samma sätt (Med undantag då, ibland har man en dålig dag). Försöker skriva så ofta jag kan, ibland kan jag svara många gånger varje dag men det kanske inte alltid bli så (beroende på resor, skola och min häst osv, men jag skriver alltid ett meddelande om jag inte svarar, så jag försvinner inte bara). Är lite dålig och inte direkt intresserad av varesig fantasy, hästroll, böcker, varulvar och sånt, men rollar sedan det mesta. Är man osäker kan man ju skicka mig ett mail och fråga ifall det är en viss sak man tänkt sig. :}
Här kan man nå mig: [email protected].



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback