Leo


Namn: Leo 
Kön: Kille, man, pöjk eller hur ni nu vill se det :)
Ålder: Född -93 :) Sen åldras jag normalt varje år som alla andra :) Huhu~
 
Jag började rolla via stallet.se år 2003 skulle jag tippa på att det var. Redan då föredrog jag att rolla i enbart tvåmannaroll då det känns som att man får mer kontakt med karaktärerna på det viset. Jag tänker inte tråka ut er med hela min rollhistoria då jag känner att det skulle kunna bli fruktansvärt långt, och jag vill ju gärna att ni orkar läsa igenom! 
 
Bxb, bxg, fantasy, drama, kärlek, vågad kärlek (dock inte så att hela rollet är baserat på sex. Men inslag av det får förekomma yepyep!) är det jag brinner för. Jag rollar på både engelska och svenska men är antagligen snäppet bättre på att uttrycka mig på engelska. Detta kan också blandas på det viset att dialogerna är engelska och resten på svenska, your choice! :) 

Jag vågar nog påstå att jag skriver lika mycket som den jag rollar med. Jag brukar anpassa mig rätt bra, sen ibland så kan jag nog få ett ryck och skriva väldigt långt. Men det är liksom meningslöst att skriva för långt om det inte finns något innehåll liksom! Så jag har alltså ingen direkt gräns på hur många tecken jag eller min motspelar bör skriva. 
 
Jag har inga krav på mina motrollare mer än att denne ska kunna säga till om den vill sluta rolla eller om den har någon rolig idé eller ett spännande förslag att lägga in i handlingen :) Hör av er för övrig info :) 

Hotmail: [email protected]
Skype: leo.carlstrom
OBS! Jag råder er dock att ta kontakt med mig via mejl först dock så att jag vet att jag har någon att logga in till på skype om det är där ni vill rolla med mig ^^, 
 


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback