Pinkiiie

Namn: Pinkiiie
Kön: tjej
Ålder: 18 (snart 19)
Jag spelar både flicka och pojke i alla åldrar. För det mesta rollar jag bxb och bxg men vill någon prova är jag inte alltför fientlig mot idéen om gxg :)
Normalt så rollar jag med två karaktärer och sen slänger in bikaraktärer och katalysatorer och jag rollar på både engelska och svenska.
Tecken för mig spelar ingen roll, jag matchar dig och säger till om jag har en sämre dag eller så då hur mycket jag skriver främst beror på mitt humör ^^ men tja.. det blir ju roligare för båda om det är liiiite mer text än bara one-liners liksom.
Jag rollar i stort sett allt och är öppen för nya idéer men min nisch skulle väl vara tonårsdrama och vampyrfantasy i moderntid. Medeltid är min akilleshäl tyvärr ^^'
Jag kan nås på: [email protected]
och möjligtvis Roleplayerguild.com med namnet Pinkiiie
 
 

Postat av: Johanna (Hez)

Tror det hade varit en bra idé (om det är möjligt) att kunna söka på namnen om man letar efter en gammal roll-kompis.. sen tror jag det är lite krångligt när man anmälde sig tidigt till detta, så hamnar man längst ner på bloggen, och då hittar folk aldrig en xD

Svar: Tack för förslaget, vi ska kolla vad som är möjligt att fixa :)
/Frida.
Frida & Evelina

2013-05-07 @ 15:47:44
Postat av: Johanna (Hez

okej, jag råkade kommentera i fel inlägg, men skitsamma ;P

2013-05-07 @ 15:48:43

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback