Emely

Namn; Emely heter jag! (:
Kön; Brud, huh. 
Ålder; Fyller snart 16! ;d
 
Om mitt rollspelande; Well. Jag rollspelar för det mesta endast kärlek/drama. BxB & BxG. Kan även rollspela stallroll, men då med kärlek inblandat. Måste ha kärlek i mina rollspel, så vidare vi inte rollspelar HästxMänniska. :3 Well, alla som rollspelar med mig skulle väll lätt kunna säga att jag är en svartsjuka-nörd. Huhu. ^-^ Kul att rollspela, men inte lika roligt att uppleva. Som sagt så rollspelar jag nästan bara Kärlek, och öh. Det är något jag brinner för. Har inga som helst problem med att rollspela intima sener, osv. Jag rollspelar nog helst som brud, iallafall just nu. Har precis kommit igång efter en svacka, och tror att jag nog har mest fantasi till att rollspela som brud. Men eventuellt så kan jag tänka mig att köra något rollspel där jag är pojke. Då kvittar det om det är BxB/BxG. (: Mejla och fråga! Jag skriver alltid minst 1’5 tkn, upp emot 3’5, dock inte så ofta. Brukar ligga på 2-2’5 normalt vis. 
 
Jag är väldigt aktiv, dels för att jag har datorn i skolan och brukar kunna smyga in för att slänga iväg ett svar, men även för att rollspel helt enkelt är det jag brinner för. 
 
Mejla mig gärna om du har någon fråga, eller så! (:
 
Finns att nå på; 
Hotmail; [email protected]
Skype; Barajagemely
KIK; Emmii.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback