Sara

Sara
Tjej, 19 år
 
Rollat i cirka 10 år totalt på stallet.se, inte så mycket de senaste 2 åren. Rollar helst stallroll blandat med vardagsliv, eller något i "hemlig agent"-stil, militär eller liknande. Kärlek är ett naturligt inslag i livet och så även i rollspel, anser jag. Rollar enbart GxB och spelar helst kille då jag tycker att det är mer av en utmaning, men har inga problem med att spela tjej heller. Skriver allt mellan såhäär långt och såhääääääääääääär långt, det beror helt på hur rollspelet flyter på och vem det är jag rollar med. Skriver hellre lite men bra än mycket men dåligt. (men är som sagt ringrostig!) Utanför rollspelet är jag en rätt så glad och lite tramsig tjej som alltid har nära till skratt, gillar inte att umgås med tråkiga, stela personer. I rollspelet ska man ju såklart vara seriös osv, men utanför det är det helt okej att dra till med ett fräckisskämt eller liknande. Rollar mycket bättre om jag känner att jag kommer bra överrens med personen som jag rollar med!
 
Rollar helst med personer runt min egna ålder, absolut inte med någon under 15 eftersom jag som sagt vill ha med kärlek och allt vad det innebär i rollspelet. Rollspelar inte fantasy, Twilight, Harry Potter eller liknande..
 
Rollar via hotmail/outlook. Låter detta intressant så kan jag nås på [email protected]!
Kan också nås på skype, heter Sara.Hagalyckans där!

Postat av: sara

Kan också nås på skype, heter Sara.Hagalyckans där! :)

Svar: Lägger till det i din beskrivning :)
/Frida.
Frida & Evelina

2013-05-16 @ 21:57:55

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback