Isabella

Namn: Isabella 
Kön: Tjej
Ålder: Född 96 
 
Jag började rolla första gången runt 2006 skulle jag tro, kan väl inte säga att det var världsklass då hehe. Runt 2010 blev jag mer seriös med rollandet och har sedan dess rollat ganska mycket, är överhuvudtaget väldigt intresserad av att skriva och har rollat på stallet.se, mydreamstable.com och rolla.se när den sidan fanns. Jag har rollat både tvåmanna roll och med flera personer, tycker dock det är roligast med bara två då ingen blir bortrollad! 
 
Bxb, bxg, gxg spelar ingen roll, har rollat det mesta. Föredrar att rolla kärlek eller fantasy, men också drama kan fungera. Om det finns någon som är intresserad av fandoms så rollar jag också väldigt gärna något fandom relaterat, Supernatural, Merlin osv. Rollar både som kille och tjej, det spelar ingen som helst roll!
Jag rollar både på engelska och svenska, dock vill jag inte rolla enbart på svenska, helst vill jag att talet ska vara på engelska isåfall! Tycker det är enklare att förklara mig i engelsk skrift hiho. Det är upp till dig! :) 
 
Antalet tecken jag skriver är väldigt olika, men har inga problem med att skriva längre texter. Självklart beror det på vad det handlar om, om det finns mycket att skriva är det självklart jag skriver mer. Och är det mindre innehåll skriver jag mindre, det är inte så kul att läsa en lång text utan något innehåll ju, am I right? Men har alltså ingen speciell gräns på hur mycket min motspelare måste skriva. 
 
Ni kan börja med att nå mig på kik eller mejl då jag inte brukar vara online på skype så ofta, så om ni vill rolla där, skriva någon annanstans först! 
 
Kik: aaxelssoonn
Skype: aaxelssoonn
Mejl: [email protected]


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback