Jennifer

Namn: Jennifer
Kön: Tjej
Ålder: 21
Jag har rollspelat i 10-11 år nu på diverse hemsidor som lagts ner en efter en. Rollspel har länge varit en stor del av mitt liv och det är en passion som jag delar med många andra. Jag skriver vanligen runt 1000-4000 tecken med inlevelsefulla inlägg, men anpassar mig mycket efter min motspelare även om jag föredrar rollspelare som också skriver med inlevelse. Jag svarar på roll minst en gång om dagen om jag inte har annat för mig t.ex. resor, läxor eller liknande. Men jag säger till om jag ska bort en längre period. De genrer jag rollar inom är följande: kriminellt, våld, krig (nutid,dåtid och andra världskriget), fantasy (dåtid och nutid), sci-fi/framtid, postapokalyps, skräck, Skyrim, Fallout och liknande. Jag rollspelar lika bekvämt som kille som tjej, men när kärlek är inblandat kör jag endast BxG. Har ni funderingar så är det bara att mejla!

Ni kan nå mig på: [email protected]


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback