Emma

Namn: Emma
Kön: Kvinna
Ålder: 17
Jag har rollspelat nästan sedan stallet.se slog rot. Har en passion för att skriva, och uppskattar om min motspelare gärna hyser samma passion för det. Jag rollar främst efter tv-serien The Tribe, som jag alltid har gjort.
Där delar vi upp karaktärer emellan oss, och kommer överens om hur pass låsta eller öppna efter serien vi ska vara.
Har försökt mig på kärlek/drama och liknande rollspel, men är inte helt säker på att det passar mig.
Men om någon skulle vilja prova är jag villig, i sådana roll spelar jag helst tjej. Jag skriver varierande mycket beroende på hur motspelaren skriver, men jag kan lätt komma upp i 700 tkn, om jag "klickar" med den andra.

Ni kan nå mig på skype: eemmmaahh, s.s: missroll



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback